تماس با ما

ایمیل

pooyeshdiecast@yahoo.com

ساعات کاری

شنبه تا پنج شنبه 8 الی 20

ساخت قالب تزریق پلاستیک لوازم خانگی

صنایع لوازم خانگی,  در تولیدات آن یکی از پر مصرف ترین مواد، پلاستیک است. علت این موضوع به دوام و ماندگاری پلاستیک ، قیمت مناسب نسبت به دیگر مواد اولیه و همچنین امنیت این ماده و مقاومتش در برابر مواردی مانند زنگ زدگی و الکتریسیته، بر می گردد.

حال که اهمیت پلاستیک در رابطه با تولید لوازم خانگی را بررسی کردیم راجع به روش های تولید قالب های این صنعت نیز می خواهیم صحبت کنیم.

قالب سازی صنعتی لوازم خانگی

فرایند تولید قطعات پلاستیکی به کمک قالب های صنعتی، به قالب سازی پلاستیک معروف است.

یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش های تولید قطعات پلاستیکی لوازم خانگی، تزریق پلاستیک است.

طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک یک فرایند صنعتی است که در مدل های مختلف تک حفره ای و دو حفره ای ساخته می شود. دستگاه های تزریق پلاستیک بعد از ساخت محفظه به تولید محصول می پردازند.

ساخت قالب دایکاست لوازم خانگی

همیشه لوازم خانگی را با پلاستیک نمی سازند. از محفظه های دایکاست برای تولید موارد زیر استفاده می شود: لوله های فولادی، قطعات اتومبیل، وسایل الکترونیکی، تجهیزات گلف، شیرآلات، قابلمه و هر آن چیز فلزی که در خانه استفاده می شود.

چون ماده اولیه استفاده شده در این لوازم خانگی فلز است نه پلاستیک، این تولیدات کیفیت بالاتر و ماندگاری بالاتری دارند.

از سوی دیگر این تولیدات مانند پلاستیک نیاز به پرداخت های ثانویه ندارند. اما این تولیدات نسبت به تزریق پلاستیک قیمت تمام شده بالاتری دارند.

قطعات پلاستیک در لوازم خانگی

در ساخت یخچال برای تولید طبقات، بدنه‌ها، شیشه‌ها و کشو‌ها و…از روش تزریق پلاستیک انجام شده است.

در تولید ماشین ظرفشویی بیشتر قسمت‌های داخلی آن از تزریق پلاستیک تولید شده‌اند مانند: قفسه‌های ماشین. بازوهای شستشوی آب پاش، در و یا حتی دریچه داخلی آن از پلاستیک تولید شده است.

تماس: 09394747284

اینستاگرام: pooyeshdiecast

واتساپ: 989394747284

حجره اینترنتی: پویش دایکاست

ساعت کاری: ۸ الی ۱۸

آدرس: تهران، بعد از پلیس راه شریف آباد، شهرک صنعتی عباس آباد، بلوار ابن سینا، خیابان خیام، خیابان جامی جنوبی، پلاک ۸۸۲، شرکت صنعتی آتیران،

مدیریت: سیاوش کرمی


کارخانه قالب سازی و ریخته گری در تهران , کارخانه قالب سازی در تهران , کارخانه ریخته گری در تهران , قالب سازی در تهران , ریخته گری در تهران , دایکاست کاری در تهران , قالب سازی صنعتی در تهران , ریخته گری چیست , ریخته گری آلومینیوم , ریخته گری آلومینیوم در تهران , ریخته گری تهران , دایکاست تهران , دایکست تهران , قالب سازی تهران , قالب ریخته گری چیست , ریخته گری دایکاست , ریخته گری دایکاست تهران , کارگاه ریخته گری در تهران , ریخته گری فولاد , ریخته گری فلزات , انواع روش های ریخته گری pdf , آدرس کارخانه ریخته گری تهران , کار ریخته گری در تهران , صنایع ریخته گری تهران کجاست , لیست شرکت های ریخته گری تهران , بازار ریخته گری تهران , قیمت ریخته گری چدن در تهران , قیمت ریخته گری آلومینیوم , قیمت ریخته گری آلومینیوم در تهران
مشاوره رایگان